Τι είναι η UpFit;

1
1. Τι είναι η UpFit και πώς χρησιμοποιείται;
2
2. Πληροφορίες σχετικά με τις εγκαταστάσεις και τις αθλητικές δραστηριότητες
3
3. Εταιρικοί Χρήστες

1. 1. Τι είναι η UpFit και πώς χρησιμοποιείται;

1.Τι είναι η UpFit;

H UpFit είναι μια μοναδική υπηρεσία που επιτρέπει πρόσβαση σε περισσότερες από 200 αθλητικές εγκαταστάσεις και δραστηριότητες σε όλη την Ελλάδα με μία μόνο μηνιαία συνδρομή. Με την συνδρομή αυτή, έχεις πρόσβαση στα καλύτερα γυμναστήρια, πισίνες, αθλητικά κέντρα, εγκαταστάσεις χορού και άλλα πακέτα δραστηριοτήτων ευεξίας, προσαρμοσμένα στις δικές σου προτιμήσεις ενώ παράλληλα γλυτώνεις χρήματα και χρόνο. Τώρα η προπόνηση έχει γίνει πολύ πιο εύκολη, καθώς με τη χρήση του UpFit App μπορείς να σκανάρεις το QR code στην εγκατάσταση που επέλεξες και να κάνεις check-in με την άφιξή σου εύκολα και γρήγορα.

2. Πως κάνω check-in με το QR code;

Απλά κατέβασε δωρεάν το UpFit app από Google Play ή App Store. Κάνε εγγραφή στην εφαρμογή με τα στοιχεία σου και συνδέσου αφού σκανάρεις το QR code. Δείξε την οθόνη του κινητού σου στο προσωπικό της εγκατάστασης και άρχισε την προπόνηση.

3. Ποια είναι τα οφέλη της UpFit για κάθε χρήστη ξεχωριστά;

H UpFit σου προσφέρει με μια μόνο συνδρομή, πρόσβαση σε ένα ευρύ δίκτυο από αθλητικές δραστηριότητες και εγκαταστάσεις σε όλη την Ελλάδα χωρίς παραπάνω συνδρομές ή χρεώσεις σε διαφορετικούς χώρους προπόνησης.

4. Ποια είναι τα οφέλη της UpFit για τις εταιρείες;

Η χρήση της υπηρεσίας της UpFit είναι ένας πολύ δημιουργικός τρόπος να επενδύσεις στους εργαζόμενους και να δώσεις την ευκαιρία να γίνουν πιο παραγωγικοί και αφοσιωμένοι. Χάρη στην προσέγγισή μας και στη συνεχή φροντίδα των εργαζομένων, δημιουργούμε προσωποποιημένες προτάσεις και συμφωνίες για την αναβάθμιση του συστήματος. Η υπηρεσία UpFit θα βελτιώσει την ενίσχυση της φυσικής κατάστασης των εργαζομένων, καθώς και την παραγωγικότητα τους, σε όλες τις εταιρείες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Οφέλη: α) Βελτίωση και ενίσχυση της υγείας και ευεξίας ενώ παράλληλα παρατηρείται αύξηση της παραγωγικότητας ενώ παράλληλα, μειώνονται οι απουσίες από τον χώρο εργασίας γ) Οι προτάσεις μας διαμορφώνονται σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας. δ) Η εταιρεία δημιουργεί ευχάριστο κλίμα εργασίας και θέλγητρο για τους εργαζόμενους ε) Θετική εικόνα της εταιρείας που επηρεάζει την εκπλήρωση των επαγγελματικών και προσωπικών αναγκών των εργαζομένων, με πολλούς τρόπους.

5. Πόσο συχνά μπορώ να χρησιμοποιώ την UpFit;

Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια φορά την ημέρα καθημερινά.

6. Σε ποιες πόλεις μπορώ να χρησιμοποιώ την UpFit;

Συμβουλεύσου την λίστα με τις πόλεις και περιοχές της Ελλάδας που θα βρεις στην αποκλειστική σελίδα συνεργατών μας στο διαδίκτυο.

7.Μπορεί η συνδρομή UpFit να χρησιμοποιηθεί από κάποιον άλλο;

Δεν επιτρέπεται η χρήση της υπηρεσίας διαφορετικού κατόχου. Κάθε συνδρομή είναι προσωποποιημένη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από τον κάτοχό της.

2. 2. Πληροφορίες σχετικά με τις εγκαταστάσεις και τις αθλητικές δραστηριότητες

8.Σε ποιες εγκαταστάσεις μπορώ να χρησιμοποιήσω την UpFit;

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλες τις εγκαταστάσεις του δικτύου της UpFit...

9. Πως μπορώ να εντοπίσω την επιθυμητή εγκατάσταση και δραστηριότητα κοντά στην τοποθεσία που με εξυπηρετεί;

Επέλεξε μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη σελίδα μας, τις συνεργαζόμενες αθλητικές εγκαταστάσεις της UpFit της προτίμησης σου χρησιμοποιώντας φίλτρα αναζήτησης που θα σε εξυπηρετήσουν.

10.Πως μπορώ να μάθω περισσότερες πληροφορίες για τις αθλητικές εγκαταστάσεις,τις δραστηριότητες και τις προτάσεις τους;

Όλοι οι συνεργάτες της UpFit έχουν το δικό τους εξειδικευμένο προφίλ στη σελίδα του δικτύου μας. Ανακάλυψε την σελίδα τους και διάβασε εκεί περισσότερα για τις προτάσεις και τις υπηρεσίες τους. *Διάβαζε πάντα όλες τις πληροφορίες για την εγκατάσταση και τη δραστηριότητα της επιλογής σου,πριν την επίσκεψή σου.

11. Πως μπορώ να ελέγξω την πρόσβαση στην αθλητική εγκατάσταση της επιλογής μου;

Με την είσοδο στην αθλητική εγκατάσταση που επέλεξες, χρησιμοποίησε το UpFit app για να σαρώσεις QR code σου. Δείξε την επιβεβαίωση στο στην οθόνη του κινητού, στο προσωπικό της υποδοχής. Θα έχεις λάβει ήδη μια επιβεβαίωση της επιτυχίας εισόδου σου, από το σύστημα μας και στον εξειδικευμένο λογαριασμό των συνεργατών μας.

12. Μπορώ να επισκεφθώ συγκεκριμένες αθλητικές εγκαταστάσεις σε ένα μήνα;

Ναι!Μπορείς να κάνεις προπόνηση οπουδήποτε θέλεις, με όποια μορφή άσκησης θέλεις και όποτε θέλεις. Εξάλλου αυτό σημαίνει UpFit.

13. Ποιες αθλητικές δραστηριότητες και εγκαταστάσεις μπορώ να χρησιμοποιήσω από το δίκτυο της UpFit;

Στο δίκτυο της UpFit υπάρχουν περισσότερες από 100 αθλητικές δραστηριότητες που μπορείς να αξιοποιήσεις! Επέλεξε τις δραστηριότητες που σε ενδιαφέρουν παραπάνω στη σελίδα του δικτύου συνεργατών μας, την κοντινότερη εγκατάσταση και απόλαυσε την προπόνηση σου τώρα.

14. Μπορώ να χρησιμοποιήσω όλες τις δραστηριότητες χωρίς χρέωση;

Οι περισσότερες δραστηριότητες του δικτύου της υπηρεσίας UpFit είναι χωρίς χρέωση. Υπάρχουν και ορισμένες λίγο πιο προνομιακές και ιδιαίτερες, όπως είναι το μασάζ, οι εξατομικευμένες προπονήσεις , τα ολιγομελή τμήματα, δραστηριότητες με συγκεκριμένο εξοπλισμό ή που απαιτούν συμμετοχή. Στην ιστοσελίδα μας μπορείτε να βρείτε οποιαδήποτε αθλητική εγκατάσταση της επιλογής σας και να διαβάσετε τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά.

15. Πρέπει να κάνω κράτηση θέσης προτού συμμετέχω σε κάποια δραστηριότητα;

Οι περισσότερες αθλητικές εγκαταστάσεις στο δίκτυο της UpFit, δεν απαιτούν κράτηση θέσης . Ωστόσο, ορισμένες δραστηριότητες (όπως κολύμβηση, ποδόσφαιρο, κάποια ομαδικά προγράμματα κλπ.) έχουν συγκεκριμένους όρους ή όριο συμμετοχής όσον αφορά τους ασκούμενους, οπότε και είναι απαραίτητο να κάνετε κράτηση. Πριν επισκεφθείτε την εγκατάσταση της επιλογής σας θα ήταν επιθυμητό να διαβάζετε πάντα όλες τις σχετικές πληροφορίες.

Τι ισχύει για την άσκησή μου κατά την διάρκεια του COVID-19; Πρέπει να κάνω κράτηση θέσης; Πώς ενημερώνομαι για το πρόγραμμα και τις υπηρεσίες; Πρέπει να υποβάλλω κάπου τα στοιχεία μου; Ποιές είναι οι συνθήκες και οι κανονισμοί που ισχύουν ;

Στο πλαίσιο της πρόληψης και λήψης μέτρων κατά της διασποράς του COVID-19, παρακαλούνται όλοι οι χρήστες της UpFit υπηρεσίας, να συμμορφώνονται σύμφωνα με τους κανονισμούς των συνεργαζόμενων εγκαταστάσεων και να τηρούν τα μέτρα ασφαλείας. Για την ενημέρωση του προγράμματος κάθε εγκατάστασης επικοινωνείτε μαζί τους και αναλόγως εάν χρειάζεται κάνετε κράτηση θέσης. Οι συνεργάτες μας στην εγκατάσταση της επιλογής σας , θα σας ενημερώσουν ανάλογα και εφόσον χρειαστεί με την ηλεκτρονική η μή δήλωση παρουσίας σας, ενδέχεται να σας ζητήσουν κάποια στοιχεία σας. Οι συνθήκες και οι κονονισμοί που ισχύουν διαφοροποιούνται ώς πρός την εγκατάσταση εν μέρει αλλα ισχύουν καθολικά ως προς τις προκαθορισμένες συνθήκες και κανονισμούς υγείας σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας.

3. 3. Εταιρικοί Χρήστες

16. Πώς μπορώ να αποκτήσω συνδρομή UpFit;

Η υπηρεσία UpFit είναι διαθέσιμη μόνο σε εργαζομένους εταιρειών και προσφέρεται ως εταιρικό προνόμιο από τους εργοδότες στους εργαζομένους. Μπορείτε να επικοινωνήστε με το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας σας για περισσότερες πληροφορίες και να μάθετε εάν η εταιρεία σας είναι μέρος του δικτύου μας.

17. Πώς μπορώ να πληρώσω την υπηρεσία UpFit;

Η πληρωμή για την αγορά της υπηρεσίας, εξαρτάται από την εμπορική συμφωνία μεταξύ της εταιρείας μας και της εταιρείας στην οποία εργάζεστε. Επικοινωνήστε με τους αρμόδιους και βρείτε περισσότερες πληροφορίες.

18. Πώς θα ενημερωθώ όταν η υπηρεσία UpFit θα είναι διαθέσιμη και ενεργή ;

Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας UpFit θα ενημερωθείτε από τα αρμόδια τμήματα και ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας σας. Θα δημιουργηθεί ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα σταλεί αυτόματα για να ενεργοποιηθεί ο προσωπικός σας λογαριασμός. Η συνδρομή ενεργοποιείται την πρώτη ημερολογιακά ημέρα του μήνα.

19. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω με επιτυχία τον κώδικα QR;

Για να μπορέσετε να κάνετε check-in στις αθλητικές εγκαταστάσεις των συνεργατών μας, είναι απαραίτητο:   α)να έχετε στη διάθεσή σας κινητό τηλέφωνο τύπου smartphone (iOS - έκδοση 10.0 ή μεταγενέστερη / Android έκδοση των τελευταίων 5 χρόνων ). β) να έχει την ενημερωμένη έκδοση της εφαρμογής UpFit. γ) να υπάρχει κάμερα σε λειτουργεία στο τηλέφωνό σας. δ) να έχετε μια υπηρεσία ανάγνωσης κωδικών QR στο τηλέφωνό σας (αυτή η επιλογή υπάρχει ήδη στις νεότερες εκδόσεις τηλεφώνων). ε) να δημιουργήσετε προφίλ/λογαριασμό χρήστη στη διεύθυνση www.upfit.gr ή απευθείας στην εφαρμογή μας.

20. Τι απαιτείται για να χρησιμοποιήσω με επιτυχία την εφαρμογή UpFit;

Για να χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή, πρέπει πρώτα να εισάγεις το email και τον κωδικό πρόσβασης (δημιουργείται αυτόματα από το σύστημά μας κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σου). Στη συνέχεια, μεταφόρτωσε την προσωπική εικόνα του προφίλ σου (selfie) και τον σωστό αριθμό τηλεφώνου, ο οποίος θα επαληθευτεί με SMS. Αφού ενημερώσεις το προφίλ σου, ενεργοποίησε τόσο την υπηρεσία εντοπισμού θέσης όσο και την πρόσβαση στην κάμερα, για να επιτρέψεις τη σάρωση του QR code στις αθλητικές εγκαταστάσεις των συνεργατών μας.

21. Έχω χάσει το τηλέφωνο όπου έχει εγκατασταθεί η εφαρμογή UpFit. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση απώλειας / κλοπής τηλεφώνου, πρέπει να επικοινωνήσεις με το τμήμα ανθρώπινων πόρων ή τους αρμόδιους της εταιρείας όπου εργάζεσαι και σου έχει διαθέσει το προνόμιο. Παράλληλα, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας τηλεφωνικά στο: 2103246909 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο: upfit@uphellas.gr

22. Η εταιρεία μου δεν συνεργάζεται με την UpFit; Τι μπορώ να κάνω;

Αν θέλετε η εταιρεία σας να συνεργάζεται και να διαθέτει την υπηρεσία UpFit στο προσωπικό, παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας τον αρμόδιων σχετικά ή του υπεύθυνου επικοινωνίας από το τμήμα ανθρώπινων πόρων. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά συντομότερο δυνατό.

23. Πραγματοποιήθηκε μόλις πληρωμή για την ανανέωση της υπηρεσίας UpFit. Πότε θα γίνει ενημέρωση;

Όλες οι πληρωμές πραγματοποιούνται εργάσιμες ημέρες έως τις 13:00 μ.μ. και θα καταγράφονται εκείνη την ημέρα. Η υπηρεσία μέλους ενεργοποιείται αυτόματα και άμεσα ο χρήστης θα λάβει ένα μήνυμα SMS.

24. Δεν μπορώ να συνδεθώ στο προφίλ/λογαριασμό μου .Τι πρέπει να κάνω;

Είναι σημαντικό να δοκιμάσετε τα παρακάτω βήματα: 1. Ελέγξτε αν το email που χρησιμοποιείτε είναι το ίδιο με αυτό της εγγραφής σας. 2. Επιλέξτε την επιλογή '' Συνδεθείτε '' ή '' συνδεθείτε μέσω Google '' * Εάν το πρόβλημα συνεχιστεί, επικοινωνήστε με τον αριθμό τηλεφώνου: 210 3246909 (πρέπει να έχετε όνομα χρήστη, email και αριθμό τηλεφώνου).

25. Ο αριθμός τηλεφώνου που εισήγαγα (κατά τη διαδικασία εγγραφής) βρίσκεται ήδη στο σύστημα. Τι σημαίνει αυτό;

Αυτό σημαίνει ότι εσείς ή κάποιο άλλο άτομο στη διαδικασία εγγραφής εισήγαγε τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου. Απαγορεύεται η εγγραφή παραπάνω ατόμων με τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου.

26. Πού μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τον έλεγχο της υπηρεσίας UpFit;

Η έλεγχος της υπηρεσίας μπορεί να επιβεβαιωθεί στο προφίλ της εφαρμογής σας.

27. Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Επέλεξε την εντολή ''ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης" ώστε να τον επαναφέρεις.

28. Η συνδρομή μου λήγει σήμερα. Μπορώ να χρησιμοποιώ ακόμα τον λογαριασμό μου;

Ναι. Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και με την λήξη της υπηρεσίας ώστε να ενημερώνεσαι σχετικά με το δίκτυο μας.

29. Μπορείτε να εγγυηθείτε ότι όλες οι αθλητικές εγκαταστάσεις θα είναι διαθέσιμες, κατά τη διάρκεια ισχύος της υπηρεσίας;

Κάθε αθλητική εγκατάσταση οφείλει να παρέχει υπηρεσίες σε όλους τους χρήστες της UpFit . Οι πληροφορίες σχετικά με τις αθλητικές εγκαταστάσεις του δικτύου της UpFit ενημερώνονται και ανανεώνονται τακτικά στην ιστοσελίδα και στην εφαρμογή. Σε περίπτωση τερματισμού της οποιαδήποτε συνεργασίας μας, οι σχετικές πληροφορίες για εγκαταστάσεις και δραστηριότητες, αφαιρούνται από το δίκτυο συνεργατών της UpFit άμεσα. Εάν παραβιαστούν οι όροι της σύμβασης, ενημερώστε μας στο τηλέφωνο 2103246909 ή με email στο upfit@uphellas.gr